SAMSUN (İHA) – Antalyaspor Teknik Sorumlusu Mehmet Aurelio, istifa gibi bir düşüncelerinin olmadığını söyledi.
Trendyol Süper Lig’in 11. haftasında Antalyaspor, deplasmanda Samsunspor’a 2-0 mağlup oldu. Antalyaspor’da Teknik Sorumlu Mehmet Aurelio, maç sonu basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Kaybettikleri için üzgün olduklarının altını çizen Mehmet Aurelio, “Yediğimiz ilk gole kadar maçın kontrolünü elimizde bulunduruyorduk. Düzenli bir oyun vardı. İlk golden itibaren oyun düzenini kaybettik. İkinci golden sonra da kontrolü tamamen kaybettik ve maçı bu şekilde tamamladık. Şu anda istifa düşüncemiz yok. Lig uzun bir süreç. Geçen hafta Alanyaspor’u yendik. Bu hafta ise Samsunspor’a yenildik. Önümüzdeki hafta Bodrumspor ile oynayacağız. Bu maça iyi hazırlanıp, kazanmak istiyoruz” dedi. – SAMSUN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1136 kez okundu
2
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
798 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
747 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
724 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
714 kez okundu