Trabzonspor kaptanı Uğurcan Çakır, çarşamba akşamı Galatasaray ile Ziraat Türkiye Kupası’nda oynayacakları final maçı öncesi ortak basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
”KENDİMİ İYİ HİSSEDİYORUM”
Sakatlık durumu ve maçta oynayıp oynayamayacağı şeklinde gelen soruyu yanıtlayan Uğurcan Çakır, “Ufak tefek ağrılarım oldu. İki idmana katılamadım ama son antrenmanda takımla birlikte çalıştım. Biraz hastayım, o yüzden sesim kötü. Şu an kendimi iyi hissediyorum. İnşallah Galatasaray maçında da öyle olur.” dedi.
”KUPAYI ALACAĞIZ”
Sözlerine devam eden Uğurcan Çakır, “Kupayı kazanmak ve Avrupa’ya gitmek istiyoruz. Taraftarlarımız bize son ana kadar destek versin, biz bu kupayı alacağız.” şeklinde konuştu.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1135 kez okundu
2
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
797 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
723 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
714 kez okundu