İSRAİL Başbakanı Binyamin Netanyahu, ABD Başkanı Donald Trump’la görüşmek üzere dün Washington’a gitti. Havaalanında açıklamalarda bulunan siyonist lider çarpıcı bir iddiada bulundu. Netanyahu, Trump’la yakın bir şekilde çalışarak Ortadoğu haritasını yeniden çizeceklerine inandığını ifade etti. Öte yandan İsrail’in Walla sitesinin haberine göre, Netanyahu anlaşmanın ikinci aşama müzakereleri için Katar’a heyet göndermeyi yarın Trump ile yapacağı görüşme gerçekleşene kadar askıya aldı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8043 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5137 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4965 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3128 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2174 kez okundu